SARTORIALE

HERENKLEDING IN MAASTRICHT

Wij verhuren auto’s, bussen en vrachtauto’s aan particulieren en autobedrijven. Daarnaast hebben we een sleepdienst en demonteren we auto’s waarvan we de onderdelen verkopen aan particulieren en garages. We doen dit allemaal via ZCORE en besparen zo een hoop tijd en geld. Want voorheen registreerden we alle verschillende verkopen op een verschillende manier en moesten dat vervolgens weer in de boekhouding verwerken. Nu gebeurt alles via onze website en één achterliggend systeem.

ZCORE Plus

Toen we aan dit project begonnen had TANO BVBA reeds een website. Deze website hebben we nagebouwd en voorzien van een reserveringssysteem. Verder hebben we een aantal documenten op maat gemaakt, maar voor het grootste deel maakt TANO BVBA gebruik van de standaard modules van ZCORE.

WEBSITE

ZCORE heeft de website van TANO BVBA nagebouwd en voorzien van een reserveringssysteem. Dit systeem is zeer flexibel in te stellen en biedt mogelijkheden voor aanbetalingen en kortingstabellen.

Heeft u al een website waar u tevreden over bent dan bouwen we die na en voegen daar waar nodig functionaliteit toe. Daarnaast zijn we specialisten in het vindbaar maken van ‘content’.  Voor meer informatie zie het menu Diensten.

Bekijk de website

POINT OF SALE

TANO BVBA verhuurt personenauto’s, minibussen en verhuiswagens. Aan particulieren én ondernemingen. Bijvoorbeeld als vervangwagen op het moment dat een garage een auto in onderhoud heeft. Reserveringen verlopen direct via de website. Of via de point of sale module als het gaat om garages die een wagen willen huren voor hun klanten.

WEBWINKEL

TANO BVBA demonteert auto’s en verkoopt de onderdelen vanuit twee verschillende locaties. De onderdelen worden direct vanuit het magazijn verkocht. De verkopen worden geregistreerd via het Point of Sale systeem. Van ieder product worden veel kenmerken geregistreerd waaronder de locatie van het product.

HUISSTIJL

De onderdelen die TANO BVBA verkoopt, worden niet alleen direct vanuit het magazijn geleverd, maar zijn ook te bestellen via de webwinkel. Het gaat om veel onderdelen en i.s.m. TANO hebben we een manier gevonden om de producten zeer snel in de productdatabase te verwerken. De foto’s worden genomen op het moment dat ze binnenkomen in het magazijn en verwerkt in een spreadsheet dat wordt ingelezen in ZCORE.

BEHEER WEBSITE

TanoBVBA houdt zelf haar website/webwinkel bij. Daarbij moet gedacht worden aan het plaatsen van berichten, het aanpassen van visuals of het aanpassen van de openingstijden. Het aanpassen van deze elementen gebeurt ook gewoon vanuit de ZCORE interface.

INSTORE COMMUNICATIE

Bezoekers van de website van TANO BVBA kunnen direct een offerte aanvragen via de website. Maar de beheerder van TANO BBA kan ook eenvoudig een offerte vanuit het backend opstellen. Naast offertes kan TANO BVBA ook facturen genereren en digitaal aanbieden aan haar klanten. De facturen zijn op maat gemaakt voor TANO.

MAILINGS

TANO BVBA stuurt twee maal per maand een mailing uit naar haar klanten via ZCORE. Door bepaalde segmentaties te maken kan de TANO BVBA haar boodschap perfect afstemmen op de behoefte van haar klanten.

Vanuit de mailingmodule kan de TANO BVBA eenvoudig producten vanuit de database laden in de nieuwsbrief.

KLANTENPAGINA

Geregistreerde klanten (via webwinkel of fysieke winkel) hebben via de website van TANO BVBA toegang tot hun klantaccount. Hier kan men (adres)gegevens aanpassen, eerder gedane bestellingen raadplegen of facturen downloaden.

Vanuit het orderbeer kan de TANO BVBA met een druk op de knop facturen genereren nadat een verkoop tot stand is gekomen.

BOEKHOUDING

Voor de website is gekozen voor een zogenaamd ‘Mega Menu’. Dat wil zeggen dat onder het menu webshop een breed menu uitklapt met alle verschillende productcategoriën. Wanneer de bezoeker een bepaalde categorie opent worden automatisch alle filters die bij die categorie horen getoond.

ZCORE SUPPORT

De VerwonderinG heeft uiteraard de beschikking over alle functionaliteit binnen ZCORE zoals de kassa, het voorraadsysteem en alle rapportages.

Wanneer er vragen zijn dan worden deze gesteld via de ZCORE helpdesk. Deze bevat een ticketsysteem zodat ook de status van een probleem kan worden gezien.

LIVE DEMO

Wilt een demo van een van onze medewerkers zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?
Maak dan een afspraak of lees verder voor meer informatie.

Lievelinge

lievelinge • maatwerk • maatwerk cases

CATERING| FEESTEN & PARTIJEN

De Lievelinge is niet zomaar een camping die ook zeer in trek is voor grote bruiloften en partijen. Met ZCORE zijn alle processen daaromtrent geautomatiseerd

TANO BV/BA

maatwerk cases • tanobvba

AUTOVERHUUR | AUTO-ONDERDELEN

Tano verhuurt auto’s, bussen en vrachtwagens. Via de webwinkel verkoopt Tano auto-onderdelen. Met ZCORE worden alle processen

AZ Onderdelen | Onderdelenwinkel

az-onderdelen • cases

RETAIL | AZ-ONDERDELEN

AZ-Onderdelen verkoopt meer dan 5000 verschillende onderdelen elektrische onderdelen vanuit de winkel in Maastricht én vanuit de webwinkel.

Dreumeland

Dreumeland

YOGACENTRUM

Dreumeland is een centrum voor ouders die via yoga en dans een band opbouwen met hun kind. Via ZCORE beheert  Dreumeland al haar adminstratieve processen.

Soeters Car Electronics

maatwerk • soeters

INBOUWCENTRUM

Bij Soeters kunt u uw autoradio, navigatie of telefoonsysteem laten inbouwen in uw auto. Soeters gebruikt ZCORE voor alle administratieve- en planningsprocessen.

Sartoriale | Kleding

instore communicatie • Sartoriale

HERENKLEDINGWINKEL

Sartoriale is een herenkledingwinkel in Maastricht. Sartoriale verkoopt kleding vanuit haar winkel (kassa) en via de webwinkel.